• Elise Ervum

• Portfolio
  • Instagram
  • Details from my bedroom

Hei! Nå håper jeg at jeg er tilbake for fullt på bloggen, for jeg elsker å skrive og det å ikke blogge på flere uker føles skikkelig tomt. Dessuten syns jeg det er et fantastisk sted å dele mine bilder. Før mamma og jeg dro til Koster, tok jeg noen detalj-bilder av rommet mitt. Ironisk nok er det rommet under oppussing og det eneste du finner der en en seng, et klesskap som står mitt i rommet og to andre møbler i disse dager.

I dag tar Unni, Ulrikke og jeg turen til Sverige for å handle inn til lørdagskvelden. Det er nemlig planlagt at det skal være Bollywood-aften, så jeg er litt spent på hva jeg skal ha på meg. Heldigvis har Unni planene klare og jeg håper hun kan hjelpe meg litt. Jeg ser for meg de populære gull og sølv tattoveringene og fin hårpynt. Gøy kommer det i allefall til å bli!

Birthday girl

Hei dere! Da har denne jenta også blitt 22 år, tiden går alt for fort. Ikke rart jeg føler meg gammel snart, hehe. Denne gjengen tok turen ut på Stine sin hytte på lørdag og der fikk vi feiret bursdagen min med grillings, kaker, gaver og det som hører med. I går kveld kom tante, onkel, bestemor og bestefar på kaffebesøk og der fikk vi servert enda mer kake. Det er like før det tyter kaker ut av ørene mine! Jeg har kost meg glugg ihjel :-)

Om ikke så alt for lenge, setter mamma og jeg kursen til Koster i Sverige for vår årlige mamma og datter ferie. Her blir vi fram til helga og på fredag skal vi feire midsommar med svenskene på øya. Jeg har aldri feiret denne dagen før, så dette blir morsomt!

Sushi date

Hei dere! Det aller beste med å være hjemme for godt, er å bruke masse tid med gode venner. Endelig har Ingvild kommet hjem fra studier i Trondheim for sommeren, så det var klart jeg måtte møte opp med henne og Stine for en sushi date. Jeg er så takknemlig for disse to herlige jentene og det er helt rart å tenke på at jeg har vært venner med dem siden vi var små jenter.

Ellers så skinner solen her i Sarpsborg i disse dager og i morgen tar Unni, Elise og jeg turen ut til stranda for å nyte enda mer av det gode været. Solbyen Sarpsborg, sier jeg bare! :-)

Det er i Bergen det skjer

Hei dere! Nå har det gått lang tid siden forrige oppdatering og det er kanskje ikke så rart med tanke på at jeg har vært på reis i det siste. For to helger siden tok jeg turen til Bergen for å besøke Lene, Lita og Karoline. Uheldigvis fikk Karoline nyrebetennelse, så hun fikk ikke lov til å reise hjem fra Boston i tide til at vi kunne treffes. Uansett, jeg storkoste meg i regnbyen og for første gang fikk jeg oppleve Ulriken til fots. Jeg må innrømme at det var en litt tung tur, men for en fin utsikt fra toppen! Vi hadde mange koselige jenterkvelder med masse god mat og uendelig med godterier. Sommerkroppen 2015, her kommer jeg :-)